• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

Google Analytics

Google Analytics on tasuta programm, mis võimaldab Sul saada oma kodulehe või blogi kohta tähtsat teavet.

Google analüütika programmi kasutamiseks peab olema loodud ettevõttele või eraisikule Google’i konto ning koduleht tuleb siduda Analytics’i rakendusega.

Google Analytics näitab:

  • kodulehe või blogi külastajate arvu valitud perioodi vältel
  • kust külastajad on tulnud
  • milliseid märksõnu on kodulehele või blogisse jõudmiseks kasutatud
  • milliseid lehekülgi on kodulehel või blogis külastatud, kui tihti on seda tehtud ja mis on keskmine külastusaeg
  • veel palju muud

Rakendus pakub kõike alates elementaarsest infost, lõpetades väga üksikasjalike aruannete ja analüüsidega. Muu hulgas saad neid aruandeid ja analüüse seadistada või isegi salvestada eksportimiseks näiteks enda arvutisse või selleks, et saata need e-postiga kellelegi edasi.

Google Analyticsit saab kasutada ka koos Google AdWordsiga, et jälgida reklaamide mõjusust ja moodustada sellekohaseid analüüse.

Sisu on ära jaotatud järgmiselt:

  • Real Time – kuvatakse, mitu külastajat hetkel lehel viibib, kust nad on tulnud jm
  • Audience – üksikasjalik ülevaade lehe külastajatest. Süsteem pakub kõike alates tavalisest statistikast (nt kust on külastajad pärit) kuni külastajate ekraani resolutsiooni, värvide, operatsioonisüsteemi jms kohta. Tänu sellele on Google Analytics suurepärane tööriist veebidisainerile
  • Traffic Sources – n-ö internetiliikluse rubriik, kust näeb, kuidas külastajad veebilehele on jõudnud. Kui kasutad Google AdWordsi, saad oma edu jälgida Google Analyticsiga
  • Content – kodulehe alamlehtede statistika. Andmed sisaldavad kõige populaarsemaid, aga ka ebapopulaarseid lehti aadressi ning pealkirja järgi, lehekülje vaatamisi, unikaalseid vaatamisi jmt. Statistika abil saab jälgida, millisele alamlehele külastajad saabuvad ja milliselt lahkuvad
  • Conversions – võimaldab seadistada parameetreid, mille abil mõõta kodulehe edukust. See võib olla mis iganes tegur alates külastajate arvust lõpetades kontaktivormiga, jälgides täpset liiklust läbi lehe. Kui eesmärgid on seatud, saab vaadata vestluste reitingut, seadistada väärtusi jpm. See rakendus koos teiste Google’i lisadega muudab Analyticsi veelgi võimsamaks
Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
AI e-poes. Soovitused e-poodnikele ja Lumavi senine kogemus
Tegime hiljuti AI teemalise mini-seminari kus tutvustasime väikesele grupile enda arvamust AI kasutamise osas...
Loe lähemalt 16. aprill 2024
Decora front page Case study: Decora välise sortimendi automatiseerimine
Kes ei tunneks Decorat? Eesti üks tuntuim ehituspoe bränd, mis põhineb kodumaisel kapitalil.  Lumavi...
Loe lähemalt 09. aprill 2024

Võta ühendust





    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.