MENÜÜ

E-poe turundus ja võimalused Magentos

Avaleht / E-poe turundus ja võimalused Magentos
10. juuni 2015

E-poe turundus on midagi, mille peale tuleks mõelda juba veebipoe loomise algfaasis. Kuidas oma tooteid või teenuseid internetis leitavaks teha? Kuidas e-poe sisuhalduse turundusvõimalused enda äri kasuks tööle panna?

On olulise tähtsusega, et enne teenusepakkuja valimist mõeldaks läbi ettevõtte äri vajadused ja eesmärgid. E-poe platvormidest on Magento üks maailmas enim tunnustatuim, kuhu on eelnevalt sisse ehitatud mitmed turunduse tööriistad.

2015. aasta trendid e-turunduses

Magentosse on integreeritud turunduse tööriistad, mis muudavad lihtsaks allahindluste, lisamüükide, sooduskampaaniate, püsikliendiprogrammide jpm toote- ning kataloogihaldus vahendite kasutamise.

Iga äri on unikaalne ning Magento pakutavad turundusvõimalused võivad esmasel kokkupuutel silme eest kirjuks võtta – e-poe turunduse töövahendite rohkus ei tohiks kindlasti saada takistuseks äri jaoks toimivate lahenduste väljavalimisel.

Internetiturunduse maastik on pidevas arengus ning mõned turunduspraktikad muutuvad vähem oluliseks kui teised.

Olenemata trendidest peaks turundustegevuste põhifookuses keskenduma siiski tulemuste mõõdetavusele, kasumlikkusele ning ROi-le (Return of Investment ehk investeeringu tasuvuse mõõdik), mis on kohandatud just Teie äri vajadustele.

E-poe turundus Magentos – kuidas alustada?

Magento platvormi turundustööriistad on saadaval add-ons ehk moodulitena või extensions ehk laiendustena. Anname järgmisena ülevaate mõningatest:

① Analüütika

Turundustegevuste mõõtmise eelduseks on õigesti seadistatud analüütika, mis võimaldab muuhulgas analüüsida konversioone ehk kliendi poolt sooritatud (ja teie jaoks kasulikke) tegevusi.

e-poe-analüütika

Nendeks tegevusteks võivad olla:

Konversioonide jälgimise eelduseks on analüütika tööriista (Google Analytics) kasutamine ning veelgi täpsete tulemuste mõõtmisel selle ühildamine CRM-i ehk kliendihaldus tarkvaraga.

② Reklaamide toimivuse testimine

epoe-reklaam

Otsimootori turunduses on üheks efektiivseimaks vahendiks Google AdWords klikipõhine reklaam. AdWords kampaania kasutamisel on võimalik eristada kasutajate konversioone, mis tehti reklaamile klikkijate poolt. Nii saate mõõta AdWords kampaania eelarve tasuvust ning optimeerida reklaamid selliselt, et nad tooksid võimalikult palju kasu optimaalsete kulude eest.

③ E-posti turundus

E-posti turunduse kasutamisse tuleks spämmikuulduse tõttu suhtuda mõnetise ettevaatusega. Siiski on see üks efektiivsemaid vahendeid endiste klientide korduvostule suunamisel. Kaaluge näiteks järgmisi võimalusi kliendiga e-kirja teel kontakti võtmisel:

magento-e-poe-turundamine

E-posti turunduse puhul on soovituslik selgelt kuvada opt-out või unsubscribe ehk teavitustest loobumise võimalus. Selle puudumisel on suur tõenäosus, et jääte ilma potentsiaalsetest klientidest.

Kui Teie poolt saadetud sisu omab kasutaja jaoks väärtust, on personaliseeritud ning seda ei tule liiga tihti, on suur tõenäosus, et e-posti turundus töötab hästi 🙂

④ SEO ja orgaaniline liiklus

Otsimootori tulemustes kõrgete positsioonide saamiseks on Magentosse juba sisse ehitatud  SEO tööriist, mis kuvab veebipoe otsitulemustes kõrgematel positsioonidel, kuid mille kasutamine eeldab nii turundustekstide koostamise oskust kui ka tehnilisi teadmisi.

Toodete, kategooriate, sisulehtede ja -plokkide juurde on lisatud metakirjelduse ja -märksõnade väljad, mis aitavad luua “klikkima” kutsuvaid tekste otsimootori tulemuste juures.

turundusvahendid

SEO koos informatsiooni sotsiaalse mõjuga omavad kombineeritult palju mõjuvamat efekti kui eraldiseisvalt. Trend on, et otsimootorid arvestavad orgaanilistes tulemustest järjest enam ettevõtete sotsiaalmeedias toimuvat, selle sisu kvaliteeti ning kasutajate aktiivsust (sh sisu jagamist) nendes kanalites.

⑤ Usalduselemendid

Usalduselemendid on e-äri puhul üheks olulisemaks edukuse määrajaks ning seda eriti e-kaubanduse valdkonnas. Kuigi korralikult seadistatud e-poe SEO on väga oluline, ei taga suur liiklus üksinda edu. Lisaks usalduselementidele ja atraktiivsele tooteinfole, tuleks üle vaadata kogu e-poe kasutusmugavus ning kliendi liikumise teekond. Mida lihtsam ja arusaadavam on navigeerimine, seda suurema tõenäosusega sooritatakse ka ost.

E-poe turundus on järjepidev protsess

Olenevalt Teie äri valdkonnast või ettevõtte suurusest, oskame anda nõu, kuidas luua toimiv e-pood, mis teenib tulu ja loob eeldused edukaks e-kauplemiseks ka äri kasvades.

Vaata lähemalt Aedese postitust Magento e-poe võimalustest.

Tehtud tööd?

Magento platvormile oleme arendanud mitmeid e-poode, näiteks SokisahtelPerfect Home, MinuripsmedToys.eeNorman Optika, Maxime jmp. Kõigi meie tehtud töödega saab tutvuda siin.

Jaga postitust sotsiaalmeedias: facebooktwitter google+